förstår du inte kösystem?

gårdagen spenderades med Johanna och Sara, hur trevligt som helst och blev bara masser ordentligt tjejsnack, så skönt när man bara är ett par stycken.
Det är allt för sällan vi träffas iallafall, men det ska det förhoppningsvis bli ändring på.

När vi skulle gå ner till harrys var det hur lång kö som helst, det blåste och vara kallt, och efter ett tag kom johanna på att hon hade glömt sitt personalkort, och då passade jag på att klaga på folk som inte förstod sig på kösystem, men när johanna väl kom så hade hon pratat med en tjej som jobbade just då på harrys och frågat om vi kunde komma in så vi slapp kön, och så blev det ju..jag som klagade på folk som inte förstod sig på kösystem, jag är visst en av dom själv, typiskt.

Väl inne på harrys var det inte så mycket folk jag kände igen, men roligt som tusan hade jag...och det tackar jag för.

försökte ta kort med min kamera men blev så konstigt ljus på lala bilder så lånade ett par av sara..


Jag och sara


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0