Enkel mat

Kollar på någon film på femman, rätt dålig men finns inte mycket att välja på faktist.
Har bullat upp lite med cola, vattenmelon och lite choklad, orkar nog inte mer än så efter pizzan...

Idag har jag för första gången skrivit i min lilla rosa recept bok, skrev ner både chokladbollar och mockarutor/kärleksmums, men måste nog skriva ner lite matrecept men det får jag nog göra när jag är hos mig så mamma kan hjälpa mig, jag kan nästan inte laga någon mat alls förruton pommes,korv,makaroner och dylikt,..men nu när jag nästan jämt kommer vara hos jeff så måste jag ta tag i det här med matlagningen, man kan ju inte bara leva på snabbmat.

 mat som jag vill kunna göra:
lasagne
Köttfärsås
Korvstroganoff
Hemmagjorda köttbullar
Broccoligratäng

Enkel mat som är lätt att frysa in så man kan ha till matlådor, hur bra som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0