en upptagen kvinna

Har varit en väldigt lång dag idag...

Jobb 7.30-14.00
Skulle åka hem och hämta grejer men hade visst ingen nykel med mig så jag fick klara mig utan saker
åkte till ica och hämtade mina gummistövlar
Vidare till maxi och skulle köpa blommor, men upptäckt ganska snart att det var bättre att åka till m-blommor..

Så vi åkte till M-blommor och köpte lite fina blommor och krukor, trodde det skulle vara dyrt därmen det var ju hur billigt som helst, kanske inte allt men en hel del...

Köpte även ett par toffler åt jeff på M-blommor för endast 15:-, crocs, smidigt när man bara ska ner till tvättstugan, förövrigt tycker jag verkligen inte om crocs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0