coolt solarium

Var och solade igår på Meddo, dom hade något nytt solaruim som jag var tvungen att testa.

För den som inte tycker om att ligga och svettas eller tycker det är lite för varmt i ett vanligt solarium borde verkligen testa detta.
Det var lagom varmt, jag tycker om att ha det lite varmt så jag valde att inte ha någon fläkt.
Och om man nu skulle tycka att det blev lite varmt så kunde man svalka av sig lite genom att trycka på en knapp, då kom det som en "vattendimma" som de så fint kallar det...det var rätt skönt faktist.

Och om man vill ha lite doft så fanns det en knapp till det med, men jag kände ingen större skillnad faktist, men nån gör säkert det med.

Men det fanns en del olika funktioner och det var äldigt lätt att förstå sig på det med.

60:- för 14.07 min, lite dyrt må jag säga men det är värt det lite då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0