ändrade planer..

sitter här och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå ut till bussen.
Blir ändrade planer idag, skippar att sola, blir en snabbtitt på stan istället..
Måste till apoteket och köpa flux och tandtråd...

ska kolla lite fort på en höstjacka med, troligtvis hittar jag ingen så får väll ha min jacka som jag haft sen 2005 eller nått, eller, den svarta är från 2005 tror jag men jag har inte haft den sen dess, köpte en vit då, som blev fylld med currysås.

Jaja den funkar väll för svart går ju alltid hem, men hur roligt är det med samma jacka?

Nu ska jag klä på mig lite och sen pysa till bussen, hörs


Tandläkaren sa att flux var det bästa munsköljet så det får det bli.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0