nyfiken som aldrig förr

jag är så attsingen nyfiken så det är sjuk, precis som min mamma. Ungefär för en vecka sen så jeff att han hade beställt nånting åt mig, och sen dess har jag tjatat och tjatat "vad är det då", "ge mig en ledtråd", "vd är det för färg", "kan jag ha på mig det eller äta det", men idag äntligen är mitt hemliga paket här i motala så det är bara åka och hämta, oh så roligt och få hemliga presenter:)

Mår lite bättre idag,fortfarande lite hängig, hostig men ingen huvudvärk...men ska vara hemma idag iallafall, kanske åker en sväng till mamma och pappa och skriver på ett papper som måste skickas in, bäst tat passa på nu när v har bilen här.

Men först blir det äggmackor och ett glas oboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0