nerslagen man,får skylla sig själv?

kvällen blev inte riktigt som planerat igår, jag och marie åkte till Ida som hade en liten fest, längesen man träffade de som var där, flera månader sen faktist.
Men stannade inte så jätte länge utan åkte in till stan och mötte upp min "svärmor", och gick till hallen med henne en stund.
Sen vidare till shippers, riktigt kusligt folk där nere och bara 40+, men vd gör det, sjöng faktist lite kareoke med en främmande tjej.
Men sen rätt som det är så flyger en glasflaska upp på dansgolvet om man nu kan kalla det det för dansgolv, .nån fick flaskan i huvudet, en annan masser glassplitter på sig så hon började blöda både här och där, stackarn hade på sig en vit t-shirt men ärmen på den var mer röd än vit sen.
Killen som kastade flaskan åker ut fortare an kvickt, sen gick jag och annbritt ut en stund och då ser vi nån stå och prata med den där killen och rätt som det är hoppar på honom, sen ligger killen på marken och reser sig inte, och för första gången i mitt liv har jag fått användning av att kunna lägga nån i framstupa sidoläge (heter det så?), så satt jag där tills ambulansen kom...sen var det inte mer med det.

Sen mötte jag upp Marie och resten, gick till harrys och tog en öl, sen vidare till hugos, men det var en trevlig kväll, men på hugos ägnade jag nog mer tid att leta efter mina vänner än att roa mig, hmm, typiskt att alla försvinner.

Nu ligger jag här i sängen och är slö som aldig förr, hungrig med, ska gå ner till affärn om jag orkar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0