mikael persbrant

Legat i soffan är vad jag gjort hela dagen, gick ner till affärn och köpte ett par frallor och cola.
såklart gick det ingenting bra på tv,så letade upp en film, sandor/ida blev det., längesen jag såg den så kom inte ihåg ett dugg men den är ju faktist bra.

Sen kom Jeff äntligen hem, men han var inte långvarig, han åke och jobbade fter 2 timmar ungefär, men vi han iallafall äta en pizza ihop, det är ju alltid nått.
Sen var det en svensk komedi på två med mikael persbrant, som man bäddar, om jag inte sett att just han var med så hade jag nog aldrig kollat på den, han kan ju göra en hel film, okej sanna bråding är bra med.

slumrade även till med Nala, så vi sov en stund och vaknade upp lämpligt till sing a long, det måste varit ett tecken:)


Nyvaken och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0