katt tjuv?

nevars, inte direkt, men Jeff kanske är allergisk mot katter och det är ju inte så smart att ha en katt då...så han kanske tar min lilla vän ifrån mig, han är kattjuv. hehe nevars men vore trist om hon måste få ett nytt hem för jag är helt fast vid henne nu, även fast hon är skitjobbig ibland.

Har jobbat lite idag, känns bra att få ihop lite timmar, behöver varenda en nu, har en del viktiga grejer jag måste köpa framöver, skor,kläder,smink osv...ett par ordentliga vinterkängor..
Och sånt kostar ju som alla vet. men först på min lista är en lite längre rutig skjorta, förr hade jag alltid skjortor men har inte en enda kvar nu faktist, eller inte som jag använder iallafall.

Det är så mycket grejer man vill ha hela tiden, mest kläder förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0