inte varit på latsidan

idag har jag inte varit lat, vaknade/blev väckt vid 10 tiden, på min lediga dag..jag hade bara tänkt ligga hemma idag och bara vila, men så blev det inte, jag följde med jeff och tränade, kanske inte världens bästa idé när man är lite halvkrasslig, men idag kände jag verkligen för att träna och det är inte ofta det är så..
Så det blev frukost och sen cyklade vi iväg, efteråt solade jag och sedan åkte hem.

När jag kom hem så fick jag för mig att göra fisk, panerad torsk, potatis och remuladsås, fasiken vad det är gott..men jobbigt, stökigt och inte så vidare roligt...men allt är inte roligt här i livet.

Så ska jag städa badrummet också, men nu är klockan 20.00 och då är det alltid något bra på tv..så får städa i pausen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0