gör slut heidi!

Borde igentligen sova en stund men the hills stoppar mig...kan ju inte låta bli att kolla.

Men i allafall så kom jag hem från linköping för en stund sen, mamma fick med sig både mig och pappa, vilkn tur hon har.. hittade en jätte fin soffa med fint tyg och sådär så den fick det bli, men vad länge men får vänta på en soffa, 8-9 veckor?det är förskräckligt, vad är det som tar sån tid?

Ikväll kommer johanna hit och myser, kolla lite idol och hyra ett par filmer, riktiga tjej filmer förhoppningsvi, sånt gillar jag i mellanåt men inte allt för ofta.

dags för the hills igen, kan inte spencer och heidi bara göra slut?han behöver inte ens vara med i programmet för det är ingen som tycker om honom ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0