det blir aldrig som man tänkt sig.

Meningen var att jag och Lisa skulle träffas och ta en öl, för en gångs skull gick vi till brygget, där ingen av oss varig på 2 år säkert, men nu förstår jag varför, vi passade inte in där för fem öre, folk kollade på oss som vi var något katten släpat in, så vi drack upp ölen och gick snabbt därifrån, och vidare till hugos.
Där vi också bara skulle ta en öl, men en öl ledde till en drink och en drick ledde till fler.
Men vid 11 tiden skulle Lisa åka hem,för hon hade sin hund med sig från eskilstuna och hade ingen hundvakt.

skönt tänkte jag, det blir en lugn kväll igen, så vi tog på oss jackorna och skulle bege oss hem vad händer? jo Matilda och Madde träffar vi vid trappen och då var det baa att tänka om, så jag stannade kvar såklart, men det var hur trevligt som helst, även fast det var tok lite folk, nästan bäst så.

Men idag ska jag och Jeff gå bingopromenaden igen, får se om vi vinner något denna gång.


Lisa



 


Jag


 


Madde


 


Matilda


 


Robert med vän


 


Jag och matilda


 


Madde och jag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0