dåliga skvaller tidningar

Johanna kom hit igår kväll som sagt, hon vet mycket väl att vi bor vid brandstation, precis vid ica..men iallafall så ringde hon och sa "jag åker nu vi syns vid ica om 5 min", efter en stund går jag ner, vänta och väntar, kände på mig at nått skulle bli fel konstigt nog, men efter ett tag så ringer hon och frågar vart jag är för hon stod utanför ica, men det gjorde ju jag med, så hon hade åka till fel ica, typiskt henne...hon är för rolig.

Men vi gick in på ica och köpte lite godis, skvallertidningar och cola, sen hem till mig (jeff), kolla lite idol och skvallrade lite.

Men det är trevligt att bara ha en myskväll istället för att gå ut varje helg, billigare om inte annat.

Men åter till skvallertidningar, vad mycket skit det står, sånt som är helt ointressant, om kändisars barn, kändisars förlovningsringar och sånt,vem bryr sig?inte jag och johanna iallafall, vi vill läsa om hur rika dom är, vad dom har gjort för operationer, vilka dom träffar och vikt/träning.

Men men,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0