big brother robin?

Sen sist har jag hunnit med att äta, pratat en hel del i telefon med både johanna och marie och kollat på färjan, dom det handlade om idag, dom där killarna, var inte den ena han som var med i Big brother?han som var hade en lien fling med jessica? jag kanske är helt ute och cyklar men lika som bär var dom iallafall.

Eftersom jag börjar tidigt imorgon så tänkte jag lägga mig jätte tidigt, för varje morgon när klockan ringer tänker jag "jag skulle gått och lagt mig tidigare", och nu gör jag det, inte för att jag tror att jag kommer vara piggare men bara s jag vet att jag inte satt uppe onödigt länge och at jag får skylle mig själv, för nu har jag ju gjort allt jag kunnat för att vara utvilad, om inte Nala ska vara jobbig förståss.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0