äntligen fredag

Äntligen fredag, inte för att jag har jobbat hela veckan men fredag är alltid fredag...

Idag har jag varit hos jennifer en sväng och pratat lite grann, även hennes mamma kom förbi en sväng, trevligt trevligt.
Men vi skulle träffas nästa vecka om jag förstod det rätt och luncha lite.

Sen åkte jag till systemet, köpte öl till mig och jeff för morgondagen,..skönt att ha det gjort slipper man gå upp tidigt imorgon, så i morrn har jag bara solningen kvar.

var även på ulfåsa och kollade en soffa åt mamma, hittade en jätte fin med fint tyg och allt så den blir det nog.
Ska sova hemma ikväll, blir tacos och idol, skönt att komma hem lite ibland sådär.

Nu ska jag bara sitta i soffan och kolla på tv tills jeff kommer hem, sen ska vi åka och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0