snåla motalabor

Jo, idag har jag haft fullt upp hela dagen.jobb,tvätt,stan med mamma och köpte ett par ordentliga vinterskor och nu igen tvätta och ska börja städa nu så jeff blir glad, fast the hills börjar ju vid 5 och om jag kollar på det kommer jag bli förslappad efteråt så kanske inte blir nått av städningen ändå,vi får se.

Men när jag var på stan med mamma så skulle vi gå och äta nånstans, Fräcka fröken blev det..rekomenderar verkligen det stället, vi åt sallad, man fick välja 5 olika tillbehör till..verkligen jätte gott och inte alls dyrt, 69:-..Men såg priserna på chokladbollarna och mockarutorna och allt sånt där dom hade, det billigaste var på 22:-, det kan jag tycka är lite dyrt för oss motalabor som inte alls är särskilt sugna på att slänga pengar på sånt..alla verkar vara så ekonomiska...eller ska man säga snåla?

Men nu måste jag pysa så jag hinner ner till tvättstugan innan 5,annars kanske jag får skäll av nån..och det slipper jag helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0