skittråkig blogg

Klockan halv 8 i morse började telefonen ringa, det var hon som har hand om vikarier..hon ville att jag skulle komma så fort som möjligt, jag som skulle börja halv 10 igentligen, och inte nog med det så slutade jag halv 3 istället för 12.
Hade god lust att bara sova vidare men hur skulle det låta..nej jag vill inte börja jobba tidigare för jag vill hellre sova..hm, njae..då skulle jag nog inte få några mer samtal.

Så det var ju bara att pallra sig upp, men skönt nu såhär i efterhand för då vet man att man får lite mer timmar iallafall.
Och även i morgon blir passet förlängt till 16.00 istället för 12.00.

Vid fem tiden kommer marie hit, blir väll en masser bubbel och sånt där...men innan dess måste jag hinna vila,trött som en get är jag..

jag måste ha den tråkigaste bloggen som finns, bara jobb och vardagliga saker..typ inga bilder heller..skittråkig...tur att det inte är jag som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0