julklappsideer och linda rosing

jag som hade allt klappat och klart, mammas och pappas juklapp+deras födelsedagspresenter..men nu.inget blev som planerat.
Jag och bror min skulle slå oss ihop och köpa nått som jag inte vil nämna ännu eftersom det inte är helt 100 på att det inte blir så som tänkt...
Men troligtvis inte, john har slutat på sitt jobb och börjar inte jobba förrän i januari så han har inte riktigt råd, och det är ju förståligt.

Men nu är mitt problem,vad ska jag/ vi köpa istället? jag vill inte köpa nån sak,utan en upplevelse..sånt är mycket roligare, så jag får ta och kolla runt lite och se vad det finns.

hoppas inte mamma och pappa läser min blogg bara, det vore ju inte så roligt när jag sitter här och öppnar mig om mina julklappstankar..inte riktigt fullt ut för att vara på den säkra sidan:)

och eftersom både fyller i december med så måste man ju tänka lite extra, mammas födelsedagspresent är iallafall klar, eller, inte köpt men tanken där är klar iallafall..

då är det bara pappa kvar, nått som är skitroligt är ju strumpor,kalsong eller långkalsonger.
eller inte.

jaja sluttjatat om sånt här som är skittråkigt..ungefär lika tråkig som att läsa carolina gynnings värdelösa blogg..hellre läser jag om mitt händelserika liv...och då vet ju jag ändå allt som händer..hennes blogg måste vara riktigt kass.

förresten, på tal om gynning, jag gillade verkligen den människan förrut, men nu,vad har hänt?hon spelar över..det blir för mycket.
carolina gynning, släng dig i väggen, nu är det linda rosing som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0