I love donalds

Har en hel dag att göra vad jag vill med, och vad ska jag då hitta på? jo, hämta täcke, kudde och kolla på tv,..jag hade ju såklart gått ut på en långprmenad, tränat och gjort masser andra nödvändiga saker men typiskt nog regnar det, vilken otur.

Jeff åkte till Oskarshamn igen och kommer hem på torsdag, så har lägenheten för mig själv nu, Nala är ju här med men ändå, typ själv iallafall:)

Men det är ju det här med maten, skittråkigt att bara laga mat åt sig själv, tur nog så jobbar jag tisdag och onsdag så kan äta på jobbet, då slipper jag laga mat.

Ska ta och kolla klart på Braveheart snart, började kolla på den i går men somnade såklart.

Fick även en ny t-shirt på posten som jag fick gratis, eller,gratis och gratis,jag fick betala frakten och nått mer men det kostade bara en hundring så typ gratis...men iallafall skulle den vara gratis om man fyllde i nått slags frågeformulär på gratisbio, ska du med bli medlem?http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=67853 det är faktist rätt bra, skulle köpa ett par gummistövlar på ellos och om blev betydligt billigare när jag var medlem i gratisbio..men annars vet jag inte om det är nått att ha direkt...
Men som sagt, en del bra erbjudande får man ju, som den här t-shirten, fick bestämma tryck och text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0