förresten..

i omklädningsrummet på feel good var det 6 pers plus mig då, 3 av dom kände varandra och pratade om löner och jobb, sen helt plötsligt hängde en till "kvinna" med i snacket, och efter en liten stund började de 2 andra också hänga på, sen helt plötsligt stod alla,utom jag och pratade med varandra om löner och jobb..

så det jag vill komma fram till är att vi kanske inte är så stela i sverige trots allt...eller om man jämför med andra länder är vi nog det men det går framåt tror jag.

och det hetaste samtalsämnet är såklart jobb och löner, alla pratar om det..vart man än går så pratas det...det måste finnas nått roligare att prata om?
eller vill folk bara ha nån att klaga ihop med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0