fan va jobbigt..

uschan, verkligen hur jobbigt som helst att städa, speciellt damsuga och moppa golven..trodde aldrig jag ksulle ta tag i det men allt för att jeff ska bli glad:)

haha så typsikt, nu när jag precis städat klart, moppat golven och sådär, så kommer nån från radiomasten och ska fixa avloppet, och går in med skor.."oj då du hade visst städat här"..men vad gör det, skönt att avloppet blir fixat iallafall.

avloppsröret var tydligen för kort..jag som behöver duscha nu för att hinna till jobbet...men jag får skynda mig sen när han har åkt i stället:)

haha nala är jätte rolig här hemma..hon kan inte riktigt pringa ordentligt när det ä blött på golvet...kul att hon roar ibland med,,det är inte speciellt ofta nu på senaste tiden:P

men men, allt kan inte vara roligt här i livet, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0