fan va allt känns bra nu..

just nu känns allt skitbra, till skillnad från igår när allt bara var skit istället.
jag och jeff pratade om flytt och sådär, jag ville flytta vilket fall som helst men han vill stanna här..sen kom vi överens om att jag skulle vänta lite för han med kunde tänka sig att flytta framöver men int riktigt nu..och jag har ju pengar så jag klarar mig så igentligen behöver jag ju inte flytta bara för jobb/pengarnas skull..men å andra sidan vill jag ju härifrån, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..
som sagt, jag har pengar så jag klarar mig, och det kanske räcker med att jag kommer härifrån lite då och då, så kan ju åka till Lisa ibland istället, bara för att få lite omväxling..

ska ta och skriva ett ordentligt CV idag, inte för att jag tror att jag kommer söka några jobb men det är lika bra att ha ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0