alias

Gårdagen blev inte alls som planerad,  skulle igentligen bara kollat på film och ätit pizza, pizza blev det förstås, men även öl och så testade vi på och spela alias, gick kanon bra, jag och jeff vann både gångerna:)
Och det var riktigt skönt att sova hemma, i sin egen säng...eller, sängen är inte speciellt skön eftersom jag tycker den är alldeles för mjuk, och det gillar jag inte för då får man ont i ryggen... och inte nog med det så vill både jag och jeff sova ytterst och jag fick givetvis ge mig.

Men idag har jag iallafall tränat, jag sprang till och med...orkade med 7 min, det där med att springa är inte min grej riktigt märkte jag... man blir så svettig och eftersom jag hade brillerna på mig idag så guppade dom upp och ner kändes det som, nee det är inget att ha.

Nu fram tills kl 20.00 ska jag kolla på tv så stör mig inte tack.


En trött jeff och en sovande Nala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0