lata dagar...

var på nån slags information idag, det var väll okej men lite långdraget..tur att hanna var där så tiden gick lite fortare när man hade nån att prata med... och även nån som pushade till att skriva i bloggen:P....
fick lära mig HRL idag också,det var konstigt nog nått nytt för mig eftersom jag inte fick vara med på det i skolan, fast dom fixade ju en annan grupp för dom som inte fick vara med och sånt glömmer jag självklart bort.

det är så skönt när man själv kan bestämma när man vill jobba, jag kan ju ta ledigt hur mycket som helst ungefär...men lite pengar vill jag ju ha, men även ledighet...
måste vila upp mig nu inför sommaren, jag är för lat igentligen.

hungrig som aldrig förr är jag med, blir väll att fixa iordning några majskolvar och kanske en liten glass efteråt, men kanske borde vänta för jeff han bara ligger och sover, han är sjuk så det får han göra..för den här gången.

inget nytt händer här verkar det som..trist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0