helt sjukt...

kom precis hem, blev att gå en sväng till pizzerian och äta lite tonfisksallad, finns ingen bättre pizzeria än Robertos, spelar ingen roll om man vill ha sallad, pizza eller vad man nu vill ha,allt är kanon gott där:) ett stort plus till dom.

Och som vanligt bubblades det på om allt möjligt, alltid lika trevligt att bara gå ut en sväng sådär, måste inte vara något märkvärdigt.

Så är jag attans glad nu med, jag kan kolla på min tv igen, det visade sig att det inte var tv:n som det var fel på utan boxern... så nu kan jag kolla på alla program jag måste se, igår missade jag desperete housewifes pga tv:n, i vardagsrummet kan jag ju inte heller kolla på tv för där renoverkar vi eller gör något med taket så det går ju inte då.

tänkte ju städa mitt rum och bäda rent sängen när jag kom hem idag men det gjorde min snälla mamma under tiden jag var borta,..det uppskattas vekrligen, jag har lagt ner städning för ett tag.

annars så har jag den bästa pojkvännen man kan ha, kan inte låta bli honom riktigt på nått konstigt sätt:)
Det är konstigt att man kan tycka om någon så mycket så att hela världen kretsar runt det.

upp och jobba imorgon så ska fixa lite nu,hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0