vad jag dejtar nu för tiden...

ohh ja,mycket dejt och inget verkstad som man brukar säga..eller inte.
ne vars, var och åt en "romantisk" middag med min vännina Marie igår, hade först tänkt att gå till Med eller Utan med ack, det var stängt så då blev det Harrys istället. Mycket trevligt, vi har ju alltid någonting att prata om,dock ingenting vettigt men vad gör det?


Och idag träffade jag Lisa, men vi gick iallafall till Men eller Utan idag, men blev lite halv besviken på bearnesåsen (kan ej stava), det var som vatten med gröna prickar i ungefär, men resten var ju gott iallafall.
Sen åkte vi hem till mig, och självklart blev det en hel del yatzy spelande och bubbel såklart. Vi kollade även upp hur många russin vi fick in unde överläppen, 15 st blev det, mer gick inte för då ville dom bara ut igen, kanske var det för att vi skrattade en hel del men vi försökte iallafall.,

men nu måste jag ta och duscha för jag har en del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0