sibylla,bra eller dåligt?

även fast jag är förskyld och hostig så tog jag mig i kragen i dag,orkar inte vara hemma mer och inte göra nånting och ingen är hemma,
visst jag känner mig mycket bättre så jag kunde självklart hitta på nått,och vad gör man?jo man ringer marie och frågar om hon ville "luncha" med mig, tycker det är så roligt att gå och luncha för det händer ju så sällan, det blev en sväng till sibylla helt enkelt, första gången jag provade deras hamburgare och jag som vanligtvis inte brukar gilla "gatuhamburgare", blev till min förvånig lite glad, jag tyckte det var helt okej, fast jag kände ju inte så jätte mycket smak eftersom jag är förskyld men det jag kände var klart godkänt, men inget slår ju mc donalds förståss, det stora prblemet men alla hamburgare är att dom är så tjocka, så det är nog därför jag inte är så förtjust i någonting annat än just en big mac på donken för där har dom ju 2 tunna istället för en tjock, mycket bättre.
Men måste öven tillägga att personalen på Sibylla här i motala inte var vidare trevlig, närmare bestämt väldigt otrevlig, och vad gör en sån människa i sericeyrket? även fast jag som kund kanske inte var som gladast behöver väll inte hon bli otrevlig, men vem vet,hon kanske hade en dålig dag men det ska dom inte visa tycker inte jag, mycket besviken på tjejen i kassan.

men det blev godkänt iallafall.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0