Melodifestivalen Deltävling 4

Bättre sent än aldrig,..jo denna omgång var den bästa och rätt låtar kom vidare till final men till andra chansen kom Nordman,hur kommer det sig igentligen? Han borde inte ens varit med i melidifestivalen över huvud taget. Vem är det som bestämmer vilka som ska få delta och inte igentligen?
Men Charlotte och Linda var ju självklara tyckte jag, fast jag gillade Fronda måste jag säga.
Får se vem som vinner, mina favoriter är Charlotte och Sanna, så får se hur det går.

Fast måste tillägga att det är ingen som har haft sådär jätte roliga kläder, jag trodde Sibelle skulle ha en jätte fin klänning på sig men jag tyckte då inte det.
nej,jag är besviken på klädvalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0