Burberry bikini

har länge velat ha en Burberry bikini men har för ett litet tag sen släppt tankarna, men så idag när jag var inne och kikade i mina vänners bilddagböcker så var det jsälvklart en av dom som hade lagt upp en bild på en super fin bikini, och synd för mig att jag nu är lika sugen på en som för några veckor sedan,men som tur är ska jag till stockholm snart och då får jag se om jag hittar mig nån,beror på hur mycket pengar jag har kvar med förståss:). och förövrigt tycker jag det mesta med burberry är snyggt,men äger dock bara en skärm som jag aldrig använder.

image28

Kommentarer
Postat av: Joanna

Läs gärna mitt senaste inlägg och var med och hjälp till :)

2008-03-23 @ 18:27:54
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0