BDB-hora?

Marie och jag satt och pratade i telefonen och denna gången var det inte skolkatalogen som kom på tal denna gång, och som faktist inte heller har behövts under de senaste samtalen vi har haft.
Denna gång var det bilddagboken som var huvudämnet och vi gick igenom ett par bilddagböker, men så var det en speciell som vi fastnade för, vi kollade på alla bilder och och läste alla roliga kommentarer folk hade skrivit som var allt från "hahahha ni försöker få henne i säng, om jag vore er skulle jag vara rädd för könssjukdommar,hon lär ju ha legat med de flesta", till "men är du seriös,snacka om att sälja sig", jo det var en hel del sådanna kommentarer, var en hel del "du är skitsnygg" och "dig vill jag ha",.
Men till alla som kommenterar, dom som skriver kommentarer som hora, och BDBhoee som nån också skrev, varför ens ägna tid åt sånt, visst det är säkert en del avundsjuka småtjejer som stör sig och en del grabbar med men om man stör sig så kan man lika gärna kolla nån annan bilddagbok...fast visst,jag erkänner,både jag och marie fick oss ett par skratt som lär förlänga våra liv.
Men nu,tjejen, hur tänker man igentligen?lägga ut halvnakna bilder på sig själv, förstår inte riktigt meningen, antingen är det ett skämt eller så får hon så pass lite uppmärksamhet så hon söker det på internet som jag tycker är helt bängt.

jag förstår helt enkelt varken tjejen eller de som kommenterar,men det kan ju förgylla en annans torsdagskväll men lite skratt.
fast å andra sidan, jag och marie,som sitter och pratar i telefon och går igenom nåns bilddagbok och sitter och pratar om det, vem är värst?
jo det är nog vi trots allt:)

Kommentarer
Postat av: marie

hahah ja vore liv är nog rätt tragiska, iaf mitt:P
men det är ju så kul att kolla, speciellt kommentarerna;)

2008-03-13 @ 22:30:34
Postat av: Camilla

Nu blir jag ju nyfiken på vems bilddagbok detta handlar om :O du vet att du kan kommentera min blogg jag måste godkänna innan det syns ;P

2008-03-14 @ 13:54:15
URL: http://camilla2008.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha fan vilka roliga kommentarer.. det är av just den anledningen jag måste godkänna kommentarerna.. min mamma läser faktiskt min blogg, och då vill inte jag att hon ska kunna se alla dumma saker som folk skriver ;-P

2008-03-15 @ 11:27:02
URL: http://camilla2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0