vätternfestivalen

vätternfestivalen är över, fredagen var väll inte så jätte bra men hade trevligt iallafall, men igår hade jag hur roligt som helst, fast harrys var betydligt roligare än vätternfestivalen, det var mer trevligt där nere, vi satt mest och pratade med hannabellas föräldrar... men det roligaste av allt var nog att åka virvellvinden, även fast vi var lite runda om fötterna.

Men det har varit en kanon bra helg, men nu har det varit alldeles för mycket fest på senaste tiden så nästa heög vill jag bara ta det lugnt med Jeff, äta,film och masser mys förstås...fast barbados är ju, och hur roligt skulle inte det vara?ohh jag som älskar dansband..
fast nej, dom bara byter sångare så då kan det kvitta, tacka vet jag magnus karlsson...

jo annars händer inte mycket, var nere och färgade håret på grannen, jobbar, lägger in alldeles för lite bilder på datorn, typ inga..och bloggar inte allt för ofta...
jag ska ta tag i det, jag ska bara köpa ny kamera först.


nej, nu ska jag försätta att lyssna på lasse berghagen...

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0