silly hilton och blondinbella

var inne och läste på lite bloggar, förrutom johnvalencia så hittade jag en rolig blogg, silly hilton, känns väll li som han försöker att skriva som Parez hilton som blivitt en känd bloggare från usa, vet inte riktigt vart ifrån men därifrån nånstans.. silly hilton klankar ner på känisdars bloggar och dylikt, roligt att läsa, men han har just kommit igång tror jag.

så nu ha jag två favoriter, och hur går det med blondinbella?
njae,,jag kommer inte riktigt därifrån, blir bara mer och mer och allt i bloggvärlden kretsar runt henne känns det som, hon är överallt...

Kommentarer
Postat av: silly

va sööt du är =). Så jag e en av favoriterna, vad glad jag blir :D! haha. Ja det inlägget va ganska gammalt, men de har blivit mer inlägg & ja e mer erfaren nu :D!

2009-02-06 @ 19:54:43
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0