det blir inte som man tänkt sig.

nej för igår hade jag bestämt att jag skulle vara hemma,hade till och med åkt ända till maxi för att köpa chips,dipp och loka..
och vad händer, jag går ner till grannen bara för att prata lite, men vad händer?
jo jag går upp och hämtar min jäger och nån annan shot, men jag själv tar bara ungefär en halv jäger,det räcker för mig:P
men en fick jag lite öl av grannen och det slank ner väldigt lätt eftersom jag varit sugen på öl hela dagen.

men eftr mycket om och men så följde jag med iallafall, Caroo och Karin skulle på nån förfest men dit ville jag inte så jag gick ner och mötte dom i stan istället.

sen blev det harrys, men som vanligt tappade man bort de man kom med så där yrade jag runt själv ett tag.. sen hittade jag erik och han ksulle ta taxi så då fickvi stå och vänta på taxi i en evighet..
som tur var så träffade jag en gammal klasskompis, emelie och hennes pojkvän som jag inte kan stava namnet på eftersom han är från polen...hans kusin var också med men han kunde inte svenska.

men jag kom hem iallafall, men det var ju samma folk ute som vanligt, och det folket känner inte jag så det var trevligt men inte mer än så.

och idag skulle jag börja jobba halv 2 men får börja halv 4 ist för dom skulle åka på en liten utflykt, skönt för mig eftersom jag var sugen på solen ett tag..men det blev för varmt.

imorgon slutar jag 10.00 så då blir det antingen varamon eller sitta nere hos grannen och sola, sen när det blir lite svalare så ska vi åka ner till stan och kolla efter solglasögon..
sen vidare till lkpg och leta efter kläder..

och sist ska jag hem och mysa med Jeff, det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0