anna skipper..

Nu ska jag sätta i gång,  jag ska börja promenera, ta tag i träningen och äta bättre mat.

Det räcker ju med att man tar en promenad på 30 min minst för att inte gå upp i vikt, men efterssom jag ska gå ner i vikt så måste jag ju göra nått mer, så det blir att sluta med snabbmaten och godiset,
den här veckan har varit förskräcklig..

Mc donalds 4 ggr
Pizza 2 gånger
Chips/dipp 1 gång
en chokladkaka
många glassar
och en halv daim.

Ne, nu får det vara nog, fortsätter jag såhär så kommer jag inte direkt lyckas med min viktnergång utan tvärtom, och det vill jag ju inte.

Jag skulle nog behöva lite hjälp av Anna Skipper, henne gillar vi!

Dags för promenad..




Kommentarer
Postat av: J

vi kör ihop då ;)

2008-06-10 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0