gamla bilder

Eftersom jag sitter här och fortfarande väntar så passar jag på att lyssna på en gammal goding S.O.A.P- this is how we party,  jag är lite inne på 90-tals musik nu, det är härligt...
kollar igenom lite bilder från lite då och då och eftersom jag är dålig på att lägga upp bilder från nu så läggr jag upp från förr...


Jag och fröken andersson


Matteus,jag och Tobias


Sofia,jag,tinis och nisrin..faktist den kvällen jag träffade Jeff:)


Jag och Tobias


Snjezana och jag


Jag och min fina


Björnson och jag

Jag och mamma camilla

Linus och jag

klenen och jag
None
en blond lisa
None
Johanna,jag och sara

Marie och jag

Malin,jag och snjezana

Björnson och Matilda

Matteus,linus,jag och Tobias

förfest hos adisa

jag igen

Mina favoriter från skolan, martina,sofia fattas.

Bobba är såklart också en favorit från klassen

och nu är klockan 23.00 så jag måste pysa men avslutar med en bild på min fina pojkvän som dock ser väldigt femenin ut på bilden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0