smultronstället

blir lite sen med att skriva om helgen men så är det när man har mycket för sig.

I fredas blev det lungt, jag och Jeff gick till balkan och åt, fick hur stora köttbitar som helst, dock var mer än hälften fett så man blev lite lurad må jag säga...
fast jeffs köttbit var ju finfin.

I lördags var vi uppe med tuppen, åkte in till linköping och hämtade johan och jesse för att sedan åka till söderköping, när vi väl kom till smultronstället var det kö, men konstigt nog gick den hur fort som helst... vi åt upp våran glass och sen gick vi till nån smyckes outlet, köpte mig en spegel och två par örhängen.
sen åkte vi tillbaka till linköping, åt tacos och drack lite öl...
Ännu en lyckad helg.


Johan

Jag

Jeff

Jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0