sjukt dyrt

Riktigt badväder, solen skiner och det är helt vindstilla..och jag har inte lust att gå ut för fem öre.
Vill bara ligga i sängen och kolla på tv...Men vad ska jag göra, hur roligt är det igentligen att bara sitta ute i solen och försöka få lite färg?
Kanske om jag går och köper mig en liten glass kan jag sitta ute en liten stund, får se.

Ska ner till stan idag hade jag tänkt, såg faktist en fin scarf i skyltfönstret härrom dagen, på Lindex faktist.
Får se om det är nått att ha.

På tal om det är nått att ha, skulle behöva ett smyckeskrin för alla mina örhängen ligger både här och där, så begav mig till guldfynd, det billigaste dom hade kostade 500:-, det är lite att ta i för min del, så nej tack.



 

Får väll köpa ett sånt här istället


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0