nytt liv?..igen

jag som varje måndag tänker "nej nu ska jag sluta upp med godis och snabbmat", har tänkt om, idag är det torsdag och imorgon fredag, eftersom måndagar inte verkar vara min dag så kör jag på i morgon,..

Motion, en promenad då och då är faktist inte allt för jobbigt
Äta bättre, inte äta snabbmat eller godis och dylikt så ofta som jag gör, men får ju såklart unna min nån gång ibland
Alkohol, nån gång ibland är det klart man kan ta sig några öl men nu på senaste tiden har det blivit allt för ofta.

hittade en jätte bra blogg  MissFatSo-fia..hon pushade mig så om jag bara går in och läser hennes blogg så kan jag haka på henne, eller trötnar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0