nej tack carlings

förresten, glömde nämna att jag och jeff var i Linköping i går, på ikea och så skulle ju köpa lite kläder med så vi strosade omkring..
Jag är besviken på nästan alla affärer i hela ikanohuset..det är ju samma kläder jämt och ständigt.

Ta bara Carling och HM, kläderna där inne har ju säkert hängt där i flera år..visst dom får väll in lite nytt men de utmärker sig inte från dom gamla kläderna...

Flera Lee och Fornarina jeans på carlings har legat på "reabordet" i flera år, om dom har legat där så länge,tror dom att nån ska köpa dom till slut?
Nej, för vem vill köpa ett par jeans vars modell är ute för hur länge sen som helst?
inte jag iallafall..okej att köpa ett par byxor som inte utmärker sig så mycket, men alla vet hur fornarinabyxor ser ut..
de flesta iallafall.

Ne så jag blev besviken faktist, men hittade ett par byxor,ett linne och en t-shirt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0