hårförlängning?

I vanliga fall hade jag blivit glad när jag såg hur fint vädret är idag, men jag hade planerat att bara ligga i sängen och kolla på tv hela dagen, det är ju trots allt min lediga dag.
Efterssom jag inte är ledig så mycket och det är heller inte bra väder speciellt ofta så jag kanske borde passa på att vara ute.
Jag måste komma igång med mina promenader så kanske tar två flugor i en smäll.

Jag har tänkt lite, jag måste ha en liten morot till det här med att sluta med godis och snabbmat och dylikt, så därför har jag tänkt att göra en hårförlängning, men jag vet inte efter hur lång tid jag ska få unna mig detta?
kanske gör så att jag fortsätter som jag gör och när jag tycker att jag varit duktig så får jag bli fin i håret..
Men ska tänka lite på saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0