äntligen!

äntligen är det sönddagkväll, i morgon bär det av till västervik och jag har inte packat ordentligt ännu.
Som vanligt är jag oerhört trött så igentligen borde jag bara äta,duscha och sova och gå upp tidigt i morgon och fixa resten då, men det är ju skönt att ha allt klart så det bara är att gå upp i morgon och åka iväg.

Hoppas verkligen att detta väder håller i sig så det blir lite sol och bad, tråkigt att vi bara ska vara borta tills onsdag, men så är det, måste upp och jobba på torsdag minsann.

konstigt att man ibland blir helt tagen av vissa bloggar, det gör så man glömmer bort de andra man tyckte/tycker om..

som Johnvalencia.blogg.se, förrut var jag inne och läste hans blogg flera gånger om dagen, men nu är jag nästan aldrig inne där, nu är jag helt inne på Kissie, tror det eller ej.
Visst hon är både det ena och det andra men jag kan inte låta bli att tycka om hennes blogg.
Blondinbella tycks jag heller inte riktigt släppa, men snart kommer det n¨ån ny så är hon helt bortglömd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0