Köpstopp

Denna månad är det dåligt med pengar eftersson jag bara jobbade en dag i Januari, så därför är det körstopp för min del, inga kläder ingenting, fast som tur är känns det som om jag inte behöver så mycket, för ju mer pengar man har, destmor behöver man verkar det som, då kommer man på alla smågrejer man inte vill lägga pengar på men har man gott om nått så varför inte?
Det ända jag behöver denna månad är hårspray och så måste jag förståss ladda på mobilen, och det behöver ju inte kosta så mycket.
Och efterssom jag inte kan köpa några nya kläder så är det inte lika roligt att gå ut heller, visst jag kan väll ha dom kläder jag har hemma när jag går ut med det är ju inte samma sak, men får se om det lbir nån utgång den här månaden annars kommer jag undan väldigt billigt.


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0