åter till melodifestivalen

okej,först och främst måste jag säga wow till Christer Sjögren, vilken karl, han hade en riktigt härlig låt,dock vill jag inte se honom vinna alltihopa men gå vidare fick han gärna göra. Han var iallafall över förväntan.

Amy Diamond tyckte jag med hade en bra låt och hon gjorde den bättre än vad jag kan tänka mig någon annan skulle klara, men tycker förövrigt att hon inte är så bra.

Sen kommer vi till E-type och The poodles, tack och hej till dom och kom med nånting nytt som Face-84, där fick man en liten chock,såg ut som lite mer rockiga tjejer sen kör dom en löjlig dansbands låt, det var ju helt klockrent..jag som tycker om dansband så mycket, hallelulja.

oh sen har vi ju såklart Suzzie Tapper, min första tanke var att den där gamle damen kommer inte komma vidare,sen helt plötsligt börjar hon sjunga och jag tappar hakan, kanon bra låt och min favorit, själva Suzzie var kanske lite tråkig men kläderna och hon saknade utstrålning men ändå,min favorit.

Men Velvet hade iallafall dom bästa scenkläderna och The poodles hade samma gamla kläder och hur kul är det igentligen?

Nästa vecka är det en hel del bra artister som man bara måste se.

men nu ska jag se på film, Juno

Måste även tillägga att Morgon Pålson är ju för rolig, han kan få en att skratta han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0