åland

jo då är man hemkommen från kryssningen,eller,i förrgår var jag hemkommen. Hade väldigt roligt:),åt en hel del gjorde jag med,men måste säga att birka är bättre än vikingline, men iof är vikingline billigare;) men som sagt,hade attans trevligt.

men iallafall så har jag jobbat i går,idag och ska jobba på morgon med,känns skönt att få jobba lite var ju ett tag sen sist, eller jobba kan jag vara utan men det är pengar jag vill ha:)

och idag är jag väldans trött för jag började jobba kl 7 slutade 12 sen upp till hannabella en sväng och spelade lite yatzy med henne och "ryggsäckshoran". sen blev det att träna och sedan åka hem så nu är jag allt bra sliten.

äta sova,hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0