Åland i morgon

Jo i morgon ska jag,jeff,hans mamma och lillebror åka på kryssning till Åland, ska bli attans roligt, fast mest ser jag självklart fram emot Buffén det brukar ju vara kanon gott och jag ska gå direkt på den stora noshörningen och troligtvis börja med godsakerna,som tårtor och sånt där. Fast det kan ju bli så att jag är ordentlig och börjar med dom tråkigaste sakerna först så man har det avklarat:)

men idag har jag lite att stå i, fixar ordning grejerna har jag redan gjort, men eftersom jag ska äta en hel del både imorgon och på tosdag är det nog bäst att jag åker och tränar en liten stund idag.

men först ska jag sova, återkommer på tisdag kväll förhoppningsvis.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0