skitdag

Var på stan med maruska idag, köpte ett åar stumpbyxor och en randig t-shirt/tröja, tänkte att jag skulle ha det på lördag när jag ska på 50 års fest, har även lånat en svart kjol av jennifer som jag tänkte ha..
när jag kom hem så testade jag hur det skulle se ut, jag såg ut som en påse skit...eller lättare sagt som en sån där som står på gatan och som inte pratar i svart vita kläder och låtsas knacka på en ruta..ja ni vet vad jag menar, en sån där som mimar och spelar dum..

Det passade inte ihop för fem öre, så ska hem och testa vanliga helsvarta strumpbyxor och andra skor till så får vi se, annars får jag väll dra på mig ett par vanliga jeans, kul på en 50 års fest.

och inte nog med att inte mina kläder passade så blev mina planer förstörda ang julklapp till mamma och pappa så får hitta på nått nytt.

och så lurade marie i min dumheter idag med,
 "ska vi gå till sibylla"
-öhhh jag ska ju inte äta sånt men okej.


smart drag karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0