kläder på gymmet?

De få gånger som jag är och tränar så är det alltid nån som har utmärkande kläder eller har lustigheter för sig, som t ex konstiga ljud.

Idag var det en kille som hade gasp byxor,linne,tröja och även en gasp väska och till det hade han badtofflor..det där med att ha samma märken på alla kläder går inte hem hos mig, speciellt inte när det är ett stort tryck på varje klädesplagg/väska..men om det inte syns så tydigt är det okej.
Det ser aningen för överdrivet ut annars..

och badtofflor?njae funkar inte riktigt det heller, fast bättre än ingenting alls.

andra saker som inte riktigt går hem är keps,mössa,hårband på killar och blommiga badskjorts (om man inte har några andra så får det väll duga men helst inte)

Undrar vad folk tycker om mig? jag ser rätt dan ut jag med, ibland har jag på mig en gammal folkrace t-shirt..
men jag ska köpa nya t-shirtar,  om jag köper nya träningskläder så kanske det blir det roligare att träna?så måste det vara...


Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, var konstigt, i alla städer jag vart i har de rödsås :>

2008-12-20 @ 11:37:44
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0