han har lämnat mig.

Jeff har åkt till Oskarshamn igen så jag är lämnad ensam, ja med katten såklart.
Han kommer hem på fredagkväll igen..kanske ska jag överaska honom med nånting då, städning, sätta upp gardiner i vardagsrummet om mamma har tid att hjälpa mig.
han skulle bli jätte glad:)

Det är ju bra med honom för han uppskattar verkligen småsaker, räcker med att jag plockar upp mina kläder från golvet så blir han glad..
Det är ett smart drag av mig att göra så lite som möjligt här för då när jag väl gör nått så uppskattar han det verkligen, och det är ju alltid roligt att göra nån glad:)


Kommentarer
Postat av: John

Karin tack för dina kommentarer i min blogg. Inte visste jag att du hade en egen.

2008-12-16 @ 22:58:41
URL: http://johnvalencia.blogg.se/
Postat av: Majsan 19 år

Kan du inte sätta upp gardiner själv????????????????

2008-12-17 @ 06:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0