framtida planer

För nån månad sen eller sådär så kändes det som det aldrig var helg och när det väl var det så var det över lika snabbt igen.
Men vad har hänt nu på sista tiden igentligen?det är helg hela tiden, visst är det skönt men ändå, man uppskattar inte helgen på samma sätt. Det kan ju bero på att jag jobbar så korta dagar så vardagarna rusar förbi..det måste vara så.

Och inte nog med det så är det julafton om bara lite mer än en vecka, sen nyår, sen helt plötsligt är det sommar igen..
Sen går det runt sådär i en tråkig cirkel, jag måste ha nånting att se fram emot, en resa..men smakar det så kostar det tyvärr..men några korvören ska jag nog lyckas skrammla ihop.
En liten tröst är ju att vi ska åka på kryssning i januari, och det händer ju inte allt för ofta så jag har ju nått att se fram emot.

Så ska jag åka till Eskilstuna i mellandagarna med förhoppningsvis:)

Men just nu får jag leva i nuet, och nuet innebär tv-tittande och sova så jag orkar ta mig upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0