fan vad pinsamt

idag hände nått riktigt pinsamt, jag åkte in till stan för att klippa mig och färga ögonbrynen.
När jag gick hemmifrån tyckte jag att det var lite konstigt med ena skon, men inte tänkte jag mer på det sen.
Men efter ett tag så kände jag fortfarande att det kändes så konstigt, det var lite svårt att gå, så jag kollade ner på mina stövlar och såg att jag hade tagit två olika stövlar, en brun och en svart,fy fan vad pinsamt, och inte så konstigt att det kändes konstigt när jag gick heller, den ena skon är ca 4-5 cm högre än den andra..jag hoppas inte folk såg det, jag gick ju ändå i ett par affärer och var hos friösrn så nån såg väll men jag träffade även på Línus och marie och ingen av dom la märket till det..
Men iallafall så visste jag ine om jag skulle skratta eller gråta,jag hade en del affärer kvar som jag tänkt att kika in på, men jag kunde ju inte gå där i olika skor, och kände inte direkt för att visa mig mer på stan, så jag började traska över torget och som tur var fick jag syn på mammas bil, så hon skjussade mig till jeff och tillbaka igen.
Sen var allt som vanligt..

dock hittade jag ju ingenting såklart på stan, bättre lycka nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0